úterý 24. července 2018

40. a 41. den – 22. a 23.7.2018 Traťový rekord a procházka


Nestíhačka. Včera jsem si na článek vzpomněl až když jsem byl v posteli a vzhledem k tomu, že jsem dnes vstával v pět, nechtěl jsem na své aktuální pozici nic měnit. Pravdou je, že to neuteče… na rozdíl ode mě :D

V neděli jsem běžel svůj polední běh. Je to něco nad pět kiláků, přes kopec. Zatím při žádném běhu jsem kopec neběžel a když, tak jen pár kroků, než mi tělo řeklo, jak hloupý je to nápad. Nyní došlo k posunu. Před kopcem jsem nezastavil, snad jen lehce zpomalil. Víc jsem se uvolnil a běžel jsem vzhůru. Byl jsem zvědavý, jak dlouho to vydržím a kupodivu jsem to vydržel téměř ¾ kopce. Fascinující. Už jsem si jistý, že ten kopec jednou dám. Že dám jakýkoliv kopec, který potkám.

Z vrcholu zpátky na základnu jsem to taktéž uběhl na jeden zátah. Tempo bylo horší, než při běhu po rovině, ale lepší, než posledně na téže trati - 6 minut 14 vteřin na kilometr.

Včera jsem se šli s Martinou a Tarošem projít. Šli jsem z UB do Nivnice a zpět. Po polňačkách, v příjemném tempu, abychom mohli obdivovat vážky, motýly, stonožky a spoustu dalších krásných tvorů. Ušli jsem 16 kilometrů a samou radostí jsme to oslavili na Amosu pizzou. Taroška to zmohlo. Večer ležel jako zabitý, chvílemi i zapomínal prdět.

Strava:

V neděli jsem snídal buchtu s ovocem, kousek hermelínu, polévku, brokolicové karbanátky a hranolky z trouby. Večeřel jsem černý chléb s hermelínem a merlot.
V pondělí jsem snídal černý chléb s paštikou a plátek eidamu, svačil rýžový chlebíček s čokoládou, jablko, mirabelky od cesty a půl proteinové tyčinky, večeřel půl pizzy a pár piv, štramberské ucho a kávovou čokoládku.

Příjem:
Neděle 1482 kcal
Pondělí 1767 kcal

Výdej:
Neděle 3147 kcal
Pondělí 3463 kcal

Žádné komentáře:

Okomentovat