sobota 21. července 2018

38. den – 20.7.2018 Sir


Pokud neradi běháte, kupte si kolečkové brusle. Když chci, aby nohy odpočívaly, jedu na bruslích. Mám pocit, že při bruslení zapojuji naprosto jiné partie, než při běhu. Navíc ujet dvacet kilometrů je v pohodě, oproti uběhnutí šesti kiláků, člověk je na tom úplně jinak. Mám pocit, že bych ujel minimálně stovku (a tomu věřte, že to dřív nebo později zkusím), než bych se dostal do stravu, že už raději ty brusle vyzuju. Bruslení je bezva, jenže...

Na tu pravou stezku, po které chcete bruslit, se z Kroměříže dostanete tak, že jedete po stezce z dlaždic, které vám rozbijí hubu (jak jsem již nedávno fňukal), nebo jedete po silnici okolo Bagráku, okolo letiště, která naštěstí není příliš frekventovaná. V zájmu sebezáchovy jsem zvolil druhou možnost a vyrazil do Trávnických Zahrad po silnici.

Podle stránek PČR je jezdec na kolečkových bruslích brán jako chodec, tudíž musí k jízdě využít chodník. Pokud chodník není, jede po komunikaci na levé straně. Jel jsem tedy na levé straně. A nelíbilo se to dvěma automobilistům a pár cyklistům. Chápu, že když musíte na vcelku úzké cestě přejet mezi jedním bruslařem, který jede vlevo a stádem jiných, kteří jedou vpravo, budete své primitivní signály vysílat na levou stranu. Ale uvědomte si, že já jedu správně. Přítelkyně mi poradila, ať si to vytisknu na tričko. Nápis: Jedu po správné straně. Pomohlo by to? Asi ani ne.

Naštěstí od Trávnických Zahrad je to na pohodu. Sjel jsem to do Kvasic, zpět a pak ještě půl cesty tuplem, takže celkem to hodilo dvacet kilometrů. Pohoda. Jak říkám, kupte si brusle. Kalorie od vás utečou jen co to cinkne na kase.

Strava:
Snídal jsem černý chléb s paštikou, obědval jsem zbytky těstovin se sekanou, večeřel bramborovou kaši s rybími prsty, později pivo a kousek hermelínu.

Příjem 1522 kcal
Výdej 3807 kcal

Žádné komentáře:

Okomentovat