pátek 6. července 2018

23. den – 5.7.2018 Bad trip


Může při běhání existovat něco jak „bad trip“? Po dnešním běhání jsem o tom přesvědčený. A to jsem běhání minule tak chválil…

Čekala na mě má kroměřížská trasa, která vede přes Podzámku, kolem Šlajzy zpátky do Podzámky a pak směrem domů. Je celá po rovině, měří něco nad šest kilometrů a minule (před dvěma týdny) jsem na ní měl průměrné tempo 7 kilometrů na kilometr a uběhnout ji trvalo přes 43 minut. Hodně jsem se na ni těšil, byl jsem zvědavý, kam jsem se posunul.

Nachystal jsem se k vyběhnutí, venku bylo pod mrakem a začalo se bouřit. Zkontroloval jsem to na radaru a rozhodl se počkat. Běhat v bouřce musí být paráda, kterou jsem si pro tentokrát nechal ujít. Za hodinu bylo po dešti, jen kosové si štěstím pletli noty, tak jsem vyrazil.

Cesta byla kluzká, bahnitá, boty i kalhoty jsem si zaliskal hned co jsem opustil bezpečí betonového chodníku. Ale s tím jsem počítal. Běžel jsem na výdrž. Zajímalo mě, jak daleko zvládnu doběhnout, než přejdu do chůze. A šlo to skvěle.

Proběhl jsem Spáčilku a vběhl do zahrady. Běžel jsem svou trasou a aplikace zahlásila, že jsem zdolal kilometr. Věděl jsem, že kilometr dám. Věděl jsem, že dám i ten druhý a dělal jsem si zálusk na třetí. Když jsem vybíhal ven ze zahrady u Pionýrské louky (co je to za název?), stále jsem běžel. Mířil jsem ke Šlajze a v duchu popoháněl aplikaci, ať ohlásí ten třetí kilometr. A ona ho nakonec ohlásila. Běžel jsem dál s pocitem sportovce, který právě trhá světový rekord.

Běžel jsem pěšinkou, na které bláto klouzalo jako led, zdolával jsem ji obkročmo, botami sbíral krůpěje z rostlin a nezakryté části těla si nechal masírovat kopřivami. Pak jsem podběhl železnici a začal obíhat rybník. A pak se nohy rozhodly, že už toho bylo dost a začaly jít. Uběhl jsem zhruba půlku okruhu na jeden zátah! Pecka.

V tu chvíli jsem měl ještě dobrý pocit. Jenže pak se mi tep zpomalil, tak jsem zase vyběhl a po pár krocích jsem toho měl plné zuby. Půlka mozku popoháněla nohy, ať běží dál, druhá jim říkala, ať se na to vykašlou, že už toho bylo dost. Má zbabělá část to chtěla vzdát, vypnout měření s tím, že výsledek bude pěkný a zbytek můžu dojít. Uběhl jsem asi půl kilometru a přešel do chůze.

Nechtělo se mi běžet, takže jsem to musel překonávat. Začal jsem si opět stanovovat cíle, kam až doběhnu. Nebyly to cíle v dohledu, byly to delší úseky, než jsem běhal z počátku. Napoprvé jsem ho ani nesplnil, napodruhé jsem ho překonal, protože mě popohnalo ego. Potkal jsem totiž profi běžce. Profi běžec se pozná na první pohled. Má profi běžecké boty a profi běžecký dres s kraťáskama. A i když už běží v kuse den a půl, není zpocený. Míjeli jsme se a koukal na mě jako na zjevení, protože jsem vypadal, jako bych se právě vynořil z některého zámeckého jezírka. Potkali jsme se zhruba v místě, kde jsem chtěl přejít do chůze. Bylo mi jasné, že kdybych to udělal, naplnil bych všechny jeho předpoklady, které si o mě udělal, tak jsem běžel dál a dál, dokud jsme si nezmizeli z dohledu. Asi to nebude správný směr přemýšlení, ale co už. Snažím se být maximálně upřímný.

Doběhl jsem do místa startu a zastavil aplikaci. Chodil jsem po ulici a zkoumal výsledky. Nebyly vůbec špatné. Trasu jsem zvládl za 39 minut, což je o 4 minuty zlepšení. Průměrné tempo jsem měl na 6 minutách 18 vteřinách na kilometr. Měl jsem radost, že jsem to nevzdal.

Strava

Snídal jsem půlku proteinové čokoládové tyčinky, svačil kukuřičný chlebíček a pivo, obědval trochu zelňačky a knedlíky s vajíčkem a kečupem, svačil hrstku sypaného musli, večeřel celozrnný žitný chléb a půl konzervy sardinek, vypil dva ležáky.

Příjem 1509 kcal
Výdej 3435 kcal

Podpořte tento projekt a získejte všechny užitečné informace o tělesné proměně ve formě knihy. Kupujte zde: https://www.hithit.com/cs/project/4972/zivotni-fight-bricho-vs-100-dni

Děkuji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat