pondělí 2. července 2018

19. den – 1.7.2018 Na Skok

Cestou z Tater jsme se na skok stavili na Skok. Skok je třetí největší vodopád v Tatrách, ke kterému za hodinu dojdete od Štrbského plesa. Vede k němu příjemná cesta lesem. Příjemná cesta v Tatrách znamená, že tam kameny v cestě mají méně než půl metru na výšku, ale ruku na srdce, je to zábavnější, než chodit po asfaltu. Není to moc prudké, výhledy na okolní hory jsou nádherné, takže může jen a jen doporučit. Po prožitých výšlapech určitě oddechovka.

Nad Skok jsme nelezli, jen jsme se tam vyfotili, pobrodil jsem si potok, rozmrazil nohy a vyrazili jsme zpět. Obešli jsme ještě Štrbské pleso. Vede kolem něj sypaný chodník, spousta informačních tabulí a dřevěné konstrukce, na kterých si můžete zacvičit. Pravdou je, že spíše se hodí jako mučící nástroje. Měl jsem snahu předvést skill svého břišního svalstva na šikmé lavici vyrobené z vyřazeného katafalku. Po dvou opakování sed-lehu jsem si musel volat horskou záchranou službu, aby mi v zádech našli pozůstatky kostrče.

Na cestách za zahraničními krásami je nejhorší vždycky ta cesta. Nuda, která se musí přežít. O to větší zážitek mě čekal ve psím hotelu, kde jsem si vyzvedl Taroška, synáčka. Samou radostí si nechtěl nechat nasadit kšíry, už jen ať jsme na svobodě. Prošli jsme celý Brod a tím jsme zakončili turisticky vydatný víkend.

Strava

Snídal jsem zbytek buchet z domova, svačil raw a ořechy ve formě tyčinek, obědval párek v rohlíku, večeřel kuskus se zeleninou a kuřecím masem, zapil to zbytkem slovenského piva.

Příjem 1816 kcal
Výdej 3375 kcal

Podpořte tento projekt a získejte všechny užitečné informace o tělesné proměně ve formě knihy. Kupujte zde: https://www.hithit.com/cs/project/4972/zivotni-fight-bricho-vs-100-dni
Děkuji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat