středa 4. července 2018

21. den – 3.7.2018 Meditace


Dopoledne jsem měl pracovní jednání ve Zlíně. Napadlo mě, že bych tam zajel na kole, ale když jsem se podíval na výškový profil trasy, entuziasmus mě přešel. Ne že bych si netroufl, ale představa, v jakém stavu a rozpoložení bych na jednání docestoval nebyla v souladu s mým očekáváním. Vezl jsem se tedy autobusem.

Odpoledne jsem si naordinoval běh. Z Brodu do Těšova, do Újezdce k dalekohledu a zpět. Kopec jsem opět šel, ale naprostou většinu trasy jsem zvládl během. Čekal jsem nějaký výjimečný čas, traťový rekord, ale běžel jsem příliš pomalu, čas jsem vylepšil jen o necelou minutu.

Mám ale k běhu zajímavý poznatek. Je to velmi dynamická záležitost, kterou však můj mozek začal vnímat staticky. Je to jako by se mysl odpoutala od těla, jako bych vstoupil do jakési polohypnózy, kdy běžím, vše vnímám, reaguji, ale přitom jsem jakoby v nějaké bublině uvnitř své hlavy, kde je vše pomalé, klidné, uspokojující. Ale má to svou logiku. Když medituji, soustředím se na dech. Když běžím, soustředím se rovněž na dech, ale v tu chvíli je ten dech mnohem intenzivnější a má pozornost vyšší. Začínám vnímat běh jako meditaci. Začínám mít rád běh.

Strava

Snídal jsem buchtu s rybízem, svačil banán, obědval pekingskou polévku a špagety s omáčkou, večeřel špagety se sardinkami a pil pivo.

Příjem 1901 kcal
Výdej 3527 kcal

Podpořte tento projekt a získejte všechny užitečné informace o tělesné proměně ve formě knihy. Kupujte zde: https://www.hithit.com/cs/project/4972/zivotni-fight-bricho-vs-100-dni
Děkuji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat