čtvrtek 19. července 2018

36. den – 18.7.2018 Vůbec nic


Nebo spíše relax day, jenže bez plánu. Ne že bych si někdy plány dělal. Jsem spíše takový krokodýl, který leží s otevřenou tlamou a čeká až to přijde. A včera to nepřišlo.

Pršelo. Není to důvod, já vím. Ale zároveň to není důvod cokoliv hrotit. Mohli jsme jít na bowling, ale Ola nechtěla. A tak jsme šli do knihovny a to je taky fajn. Hráli jsme hry, četli si, kreslili jsme, vařili jsme, koukali jsme na film.

A uvědomil jsem si jednu zajímavou věc. Ola je štíhlá, já už jsem v jejím věku nebyl. A při tom jí stejně, možná i víc, než jsem jídával já. Všichni mám v okolí dost lidí, kteří můžou sežrat dennodenně půl krávy a přesto budou jako proutek. Jsou to geny? Dobré trávení? Nespravedlnost?

Ola miluje špenát a já umím uvařit nejlepší špenát na světě. Proto jsme ho máme v tomto týdnu podruhé. A Ola sní pět knedlíků, pak si čtyři přidá a za hodinu škemrá, že by si dala ještě. Takže celkem k večeři to máme třináct knedlíků, dva talíře špenátu, volské oko a tři plátky sekané. Jenže...

Jdeme do obchodu a zpátky. Celkem je to zhruba kilometr, takže dvanáct minut pohodové chůze. Než vyjdu z baráku, Ola běží na hřiště a než dojdu ke hřišti, má dvakrát vylezenou průlezku, sjetou skluzavku a právě se točí na kolotoči. Než hřiště obejdu, stihne ještě houpačku, lezeckou stěnu a přelézt plot. Jdeme dál. K dalšímu hřišti je to sto metrů – sto příležitostí běžet se podívat na ptáka, který přistál na opačné straně prostranství, zaběhnout na hřiště za rohem zkouknout co je tam za děti, při té příležitosti si tam přeručkovat celou průlezku a pak běžet zpátky. A je tady další hřiště. Roztočit kolotoč, pohoupat se na houpačce, znovu roztočit kolotoč, utíkat za mnou, běžet se podívat do louže, jestli v ní není žába (protože jednou ze sto cest okolo tam byla). A pak už hřiště není, jde se okolo silnice, což není důvod jít "normálně", ale důvod začít dělat hvězdy. Udělá čtyři za sebou:
"Která se ti líbila nejvíc?"
"Ta třetí."
"To jsem měla pokrčené nohy. Dívej, takhle je to s nataženýma (hvězda), takhle s pokrčenýma (hvězda)."
"Tak ta s nataženýma."
"To se nepočítalo. Myslíš že zvládnu šest za sebou?"
"Myslím že jo."
"Jednou jsem udělala dvanáct za sebou."
"Fakt?"
"Třináct, ale jedna se mi nepovedla. Chceš to vidět?"
"Za chvíli bude přechod."
"Tak koukej." (třináct hvězd)
"No super."
"Dáme závod kdo bude první v obchodě?"
A to jsme pořád na cestě tam.
Chápete v čem je ten rozdíl?

Zatímco se z pasivity občas donutím do aktivity, existují lidé, kteří se z aktivity občas donutí do pasivity.

Strava:
Černý chléb s paštikou, kus oplatku, rizoto, rizoto, tři piva, oplatek.

Příjem 1467 kcal
Výdej 2518 kcal

Žádné komentáře:

Okomentovat