pátek 20. července 2018

37. den – 19.7.2018 Tempo


Šli jsme hrát minigolf a na místě jsme zjistili, že v průběhu týdne je minigolf pouze na objednání. Tak jsme se objednali na 16 hodinu (v 15 hodin) a šli zase domů. Vznikla časová kapsa tak akorát na běhání.

Běžel jsem stejnou trasu jako minule. Původně jsem měl v plánu u postapokalyptického mostu otočku a stejnou trasou zpět, protože jsem nechtěl kvůli blbě prorostlému úseku přecházet do chůze, ale běžet kam až to půjde. Druhé dilema bylo, že pokud je možnost neběžet zpět stejnou trasou, musí se jí využít. Tak jsem postapokalyptický most zdolal, i kopřivy a běžel po poli. Držel jsem se ve stopě po traktoru a nějak se to dalo. A pak jsem měl vyběhnou mírným svahem na cestu kolem pole, ale tam jsem se už nevydal. Zůstal jsem na poli a běžel po něm, lepší varianta. Celkem jsem si to ve finále zkrátil asi o sto metrů, ale nemusel jsem zpomalit.

Mám radost ze svého běhu, ze zlepšení. První kilometr se dostávám do tempa, do rytmu, druhý a třetí kilometr je úplně na pohodu. Můj dosavadní rekord byl 3,5 km na jeden zátah. Byl jsem zvědavý, jestli dám 4 kilometry. Po zdolání třetího kilometru se to však láme. Nevím, jestli to bylo přechodem z pevné cesty na pole, ale běželo se rázem hůř. Bylo to víc náročné, vnímal jsem každý krok i to, že se mi zpomalilo tempo. Chtěl jsem však vytrvat.

Přeběhl jsem pole a dostal se zase na asfalt. V duchu jsem popoháněl telefon, aby už oznámil čtvrtý kilometr a nohy, aby mě do něj už už donesly. A rázem to bylo. Čtyři kilometry. Zvolnil jsem.

V těch dvou posledních kilometrech, kdy jsem střídal běh s chůzí, to moc růžově nevypadalo. Měl jsem pocit, že zbytečně moc chodím a když jsem běžel, cítil jsem únavu. Patrně jsem to mezi třetím a čtvrtým kilometrem přestřelil a počítal jsem s tím, že mi to zkazí tempo na obvyklou úroveň. Jenže se tak nestalo.

První běh jsem měl v průměru na osmi minutách, doufal jsem, že to dostanu pod sedm a zase tak dlouho to netrvalo. Od té doby nosím v hlavě šestku. Šest minut je nyní ta magická hranice, pod kterou chci dostat průměr na šestikilometrové trati. Zatím jsem balancoval někde mezi 6.20 – 6.30 a včera to padlo na 6 minut a 2 vteřiny. Wau. Hleděl jsem na to jako tele na novou dáčii. Už je to skoro tam!

Minigolf jsme hráli a samozřejmě jsem prohrál. Ale bylo to o prsa.

Strava:

Snídal jsem oplatek, obědval špenát, večeřel kousek sekané, volské oko a černý chléb, oplatek a pivo.

Příjem 1468 kcal
Výdej 3328 kcal

Žádné komentáře:

Okomentovat