sobota 7. července 2018

24. den – 6.7.2018 Duchařina


Ani prd. Vzbudil jsem se s mizérií a táhlo se to se mnou celý den. Třikrát jsem se zvedal, že půjdu na brusle a třikrát jsem to vzdal. Řešil jsem nějaké věci a nic se mi nedařilo tak jak bych potřeboval, takže jsem to pojal jako odpočinkový den, i když ani ten odpočinek se mi nedařil podle představ. Jediná má aktivita bylo pár pochůzek s Tarošem i bez něj.

V bytě v Kroměříži se mnou žije duch. Krátce po tom, co jsem se sem nastěhoval, jsem ležel na gauči v horečce a to jsem ho uviděl poprvé. Měl modrou barvu a působil na mě spíš jako žena. Seděl na okně a díval se na mě.

Pak jsem se pídil po předchozích obyvatelích tohoto bytu a zjistil jsem, že se jich tady vystřídala celá řada a nikdo tady dlouho nevydržel. Až na toho prvního. Prý to byl homosexuál, jenže to bylo v době, kdy byla homosexualita zakázaná. Prý nežil zrovna šťastný život. Jeho smrti předcházelo násilí a světe div se, zemřel v místě kde mám gauč a odkud jsem jej poprvé spatřil.

A tak tady je a občas o sobě dá vědět. Občas se rozkýve lustr. Občas něco odněkud spadne, třeba džbánek, který stojí několik měsíců na horní kuchyňské lince. Nebo se třeba vypojí lednička ze zásuvky, jak na potvoru zrovna v létě, zrovna když jsem z bytu pryč. Jednou jsem seděl v kuchyni a něco dělal na notebooku, Taroš spal pod stolem. Zničeho nic se zvedl, opatrně přešel do dveří v obýváku, tři minuty hleděl dovnitř, někam ke stropu, ani se nehl, pak vycouval a šel si zase lehnout.

Párkrát jsem viděl v obýváku padat třpytku. Úplně jasně, zřetelně jsem ji pozoroval, jak padá od stropu až na koberec a když jsem se šel podívat na místo dopadu, nic tam nebylo. Jednou jsem svého spolubydlícího viděl, když jsem meditoval. Stál v rohu místnosti, modrý, rozmazaný, šklebil se. Přítelkyni jednou nadával. Ležela v posteli a úplně jasně slyšela jak ni někdo křičí a já jsem to výjimečně nebyl.

No a proč o tom píšu? Když se vrátím do bytu, často mě přepadne blbá, depresivní nálada. Člověku se nic nechce a nejraději by si to hodil. Nechce se komunikovat, tvořit, spát, nechce se nic. A pak to po nějaké době přejde. Myslím, že za to může energie, která tady zůstala po původním majiteli. A včera tady se mnou byl, tím jsem si jistý. Když jsem večer ležel v posteli a usínal, probralo mě, že se zabouchla ventilačka na okně v kuchyni.

Nevím jestli umí průvan zavřít ventilačku, to okno je docela těžké, každopádně ještě nikdy se mi sama od sebe nezavřela. Navíc průvan nebyl. Šel jsem ji zase otevřít a už tak vydržela až do rána. A dnes je vše zase lepší.

Strava

Snídal jsem kousek fuetu, obědval chleba s paštikou (celozrnný žitný chléb, je to úplně pecka), svačil trochu arašídů a fuetu, večeřel těstoviny se sardinkami a kečupem. A pivka.

Příjem: 1368 kcal
Výdej: 2692 kcal

Podpořte tento projekt a získejte všechny užitečné informace o tělesné proměně ve formě knihy. Kupujte zde: https://www.hithit.com/cs/project/4972/zivotni-fight-bricho-vs-100-dni
Děkuji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat