sobota 14. července 2018

31. den – 13.7.2018 Zajíc, veverka, kapr


Dopoledne jsem měl na návštěvě mamku, dvanáctiletou sestru a devítiletou dcerku. Šli jsme na bazén. Měl jsem v plánu plavat, ale dařilo se mi to asi jen chvíli. Zbytek času jsme se věnovali jiným, zábavnějším aktivitám. Potápěli jsme se do hloubky čtyř metrů a předváděli tam různé figury. Zkoušeli jsme v dětském bazénu běhat po hladině, testovali kdo vydrží nejdéle pod vodou a podobně. Rozhodně to ještě nějaký pohyb chtělo.

Takže když jsme doprovodili mamku a sestru k vlaku, šli jsme s Violou běhat.

Viola je sportovec. Hraje vodní pólo, horolozí, je zabijácká ve vybice a jistých úspěchů dosáhla i v běhu. Nachomýtla se při jednom běžeckém závodě a rozhodla se taky startovat. V její věkové skupině se běželo 580 metrů, což pro ni byl abstraktní pojem. Místo aby si prošla trať věnovala svou pozornost horolezecké stěně, tudíž když se postavila do třetí řady startujících z různých běžeckých oddílů, neměla ponětí, co proti ní stojí.

Vyběhla a pustila to naplno. Prokličkovala se do vedení závodu a začala získávat náskok. Jenže pak jí došly síly. Ostatní závodníci ji začali předbíhat a Viola měla dvě možnosti. Doběhnout na chvostu, nebo se hecnout.

Hecla se a začala se probojovávat zpátky. Krátce před cílem běžela čtvrtá, což je nejblbější možné umístění, tak sáhla na dno a teď je mým běžeckým konzultantem, neboť má medaili.

Měl jsem v plánu proběhnout s ní svou šest a půl kilometru dlouhou trasu. Bylo mi jasné, že to bude s více prostoji, ale dopadlo to tak, že jsme uběhli něco málo přes dva kilometry. Pak se v Podzámce začaly objevovat věci mnohem zajímavější než je běh. Třeba zajíc, veverka, nebo kapr. Všechno jsme museli pozorovat, neslyšně se k tomu přibližovat a pak sledovat zběsilý úprk zvířete. Došlo tedy ke změně plánu.

Dostal jsem školení jak běhat sprint. Našli jsme si příhodnou rovinku v délce asi 80 metrů, kterou jsem uběhl nejrychleji jak jsem zvládl. Pak jsem dostal školení, co vylepšit i s praktickými ukázkami. Nohy víc od sebe, valit spíše na špičkách, víc zvedat kolena. A kupodivu mě to skutečně zrychlovalo.

Jako odměnu jsme měli zmrzlinu a procházku po městě. A domluvili jsme se, že při dalším běhu mě bude cepovat z kola.

Strava:
Snídal jsem volské oko a černý chléb, svačil jsem pivo a rýžový snack s bazalkou, obědval jsem kuřecí maso s bramborovou kaší, večer jsem okoštoval zmrzlinu a večeřel černý chléb, kuřecí nugety a pivo.

Příjem 1704 kcal
Výdej 3301 kcal

Žádné komentáře:

Okomentovat