neděle 15. července 2018

32. den – 14.7.2018 Plavecký trénink


Navrhl jsem, že půjdeme zase běhat, což se nesetkalo s pochopením. Ale naštěstí se nám tady vynořil jiný plán. Trenér vodního póla zadal svým svěřencům prázdninový úkol - uplavat 200 bazénů. Výzva, u které nesmím chybět.

Viola je v bazénu jako ryba v… bazénu. Doma machrovala, že dnes dáme třicet bazénů, cestou na kryťák se to snažila shodit na deset. Kompromis byl dvacet. Jelito, kopyto, platí to. Dvacet bazénů je dost.

Plavat umím. V dětství jsem chodil do nějakého plaveckého kroužku a docela mi to šlo. Ve vodě mě to bavilo. Dokázal jsem plavat relativně rychle i výkonně. Pamatuji si, jak v šesté třídě přišel k nám do hodiny matematiky učitel tělocviku a ptal se nás, jestli chceme někdo reprezentovat školu v nějakém městském plaveckém závodu. Nikdo se nehlásil a tak jsem se s dobrým úmyslem přihlásil já. A on se mi vysmál, něco ve stylu, ať se na sebe podívám a že potřebuje někoho, kdo umí plavat. Řekl jsem, že umím plavat docela dobře. A on se mě ptal, jestli chodívám plavat, tak jsem mu řekl, že ano, že chodíváme s rodiči na bazén často. A on se znovu podíval po třídě, pak pokrčil rameny, řekl „Tak tady nikdo.“ A odešel.

Nebylo to dobré, co vám budu vykládat. Cítil jsem se pak kvůli němu špatně a nebyl jsem si jistý už ani plaváním.

Na střední škole jsme každý rok měli několik hodin plavání. Sbíraly se z toho známky. Pamatuji si, že jsme plavali 50 m na čas, 200 m na čas a snad i kolik uplaveme pod vodou. Měl jsem z toho jedničky, jedny z mála. A mé plavací časy byly mezi těmi lepšími, skutečně jsem neplaval zle. Takže, pane Štople, kdybyste mě tehdy na ten pitomý závod vzal, asi bych ho nevyhrál, ale neodešel bych s ostudou. A hodně byste pomohl klukovi, který měl sebevědomí na nule. Takhle jste mě akorát odtrhl od potencionální šance získat si vztah k nějakému sportu.

S Olou jsme plavali různé styly, střídali jsme je po dvou bazénech. Prsa, kraul, závodní kraul (to plavete rychleji a dýcháte na každý třetí záběr), znak. A po určité chvíli to začne být docela záhul. Super bylo, že v bazénu plavalo málo lidí, takže jsme měli prostor i čas pro vlastní tempo. Šlo nám to výborně.

Plavání se mi začalo líbit. Člověk při něm zapojí mnohem víc partií, než při běhu a podobných věcech. Kromě výkonnostního faktoru tam cítím i docela intenzivní a při tom nenásilné posilování. Budu se chvílemi plavání věnovat a pokud mi vydrží nadšení, nebylo by od věci absolvovat pár lekcí s trenérem, ať mi vychytá mouchy.

Dvacet bazénů jsme zvládli a ještě nám zbylo dost času, abychom dělali… co jiného tam chcete dělat, než další bazény? Zkoušeli jsme ho přeplavat pod vodou. Nejdřív na tři nádechy, potom na dva a potom na jeden. A to se nám, bohužel, ani jednomu nepodařilo. Nejblíž jsme se k cíli přiblížili na tři metry. Alespoň máme další výzvu :) Každopádně ten bazén jsme nakonec stejně dali téměř třicetkrát.

Večer jsme obešli rybník s Taroušem a vycházku završili ve skateparku, kde se pilně soutěžilo ve věcech, které by mi během dvou vteřin znečistily spodní prádlo (v lepším případě), nebo rovnou zlámaly vaz (v tom horším). Klobouk dolů před každým, kdo na těch rampách skáče.

Strava:

Snídal jsem černý chléb s paštikou, obědval banán, musli a mléko, mlsal gumové medvídky, večeřel špenát s bramborovým knedlíkem a volským okem a pak to ještě pojistil chlebem s paštikou a pivem.

Příjem 1736 kcal
Výdej 3718 kcal

Podpořte tento projekt a získejte všechny užitečné informace o tělesné proměně ve formě knihy. Kupujte zde: https://www.hithit.com/cs/project/4972/zivotni-fight-bricho-vs-100-dni

Děkuji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat