neděle 22. července 2018

39. den – 21.7.2018 Pouze chůze


Co se pohybu týče, nic extra se neodehrálo. Přesto se mi povedlo splnit limit. Jak je to možné?

Ráno jsem vyrazil v Kroměříži na náměstí, pochodil jsem co jsem potřeboval, zpátky to vzal přes Kaufland. Pak jsem jel do Brodu, cesta z nádraží a potom ještě jednou, když jsme šli na náměstí na pizzu. Večer krátká procházka s Taroušem a ejhle, hned je to přes patnáct kilometrů v součtu.

Tohle je síla chůze. Kdykoliv se mě někdo zeptá, co jsem udělal pro to, abych shodil špek, řeknu že hlídám stravu a sportuju, chodím, běhám, jezdím na bruslích, kole atd. A na to lidé rádi říkají, že by taky rádi shodili, ale na sport nemají čas. Pravdou je, že člověk má čas na to, na co si ho udělá. Navíc to sportování má sílu v pravidelnosti. Běhání zabere zhruba 45 minut, což není taková katastrofa. A co je hlavní, člověk je při tom sám se sebou. Není to vyhozený čas, jako třeba u sledování televize, ale právě naopak – je to opravdový, využitý čas.

Včerejšek byl důkaz, že nemusí být k dispozici třeba ani ta třičtvrtěhodina. Pokud máte psa a pokud s ním půjdete čtyřikrát ven, pokaždé ujdete minimálně 300 metrů. To je 1200 metrů za den. Pokud s ním půjdete třikrát 500 metrů a jednou dva kilometry, je to 3500 metrů smysluplného, nenáročného pohybu pro vás i psa. Můžete jít pěšky do práce i z práce, nebo jet na kole, pokud to máte dál. Můžete nechat auto v garáži a zajít pěšky nakoupit. Všechno se to k sobě přičítá. Můžete si koupit koloběžku a všude jezdit na ní. A ono se to projeví.

Nechápu, proč je před fitness centrem parkoviště? Proč někdo jede autem někam, kde bude běhat na pásu? Síla je v těch přesunech, v energii, kterou do nich dáte. Vy, nebo motor.

Není na místě hovořit v těchto věcech o čase. Pes je zakopaný v prioritách.

Strava:
Snídal jsem perník, obědval kousek mražené pizzy, mlsal kousek pistácií a čokolády, večeřel půlku pizzeriapizzy a pár piv k tomu.

Příjem 2111 kcal
Výdej 3159 kcal

Žádné komentáře:

Okomentovat