středa 18. července 2018

35. den – 17.7.2018 Okolo letiště


Našel jsem v Kroměříži další pohodovou trasu na běhání. Její délka je zhruba 6 kilometrů, což mi aktuálně vyhovuje. Vede okolo Moravy téměř až k Trávnickým Zahradám, okolo letiště do Kotojed a zpátky okolo Bagráku. Dlouho jsem takový úsek neběžel, tak jsem si nedělal plané naděje (kecám, dělal), že bych se mohl zrychlit. A nezrychlil jsem se.

První tři a půl kilometru jsem běžel bez prostojů. Pak bylo potřeba proběhnout kopřivami, přes postapokalyptickou lávku a pole s ne zrovna ideálním terénem, tak jsem to vzal jako záminku k chůzi. Zbytek cesty jsem spíše běžel, než šel, ale na osobní rekord to nestačilo.

Průměrné tempo jsem měl 6 minut 26 vteřin na kilometr, což je velmi podobné minulému delšímu běhu, tudíž to není špatné. Pocit z běhání byl dobrý.

Strava:
Snídal jsem černý chléb s paštikou, obědval černý chléb s medem, svačil půlku lázeňského oplatku, užíral Ole hranolky a večeřel rizoto a červené víno.

Příjem 1301 kcal
Výdej 6216 kcal

Žádné komentáře:

Okomentovat