úterý 3. července 2018

20. den – 2.7.2018 Dobré zprávy ze světa vah a sportu


Ráno jsem byl na vážkách. Vzhledem k tomu, že to bylo hned po ránu a bylo to doma, mohlo se to odehrát bez trička a kalhot, přesto... bylo to méně než sto. Chápete? Méně než sto. Slezl jsem a vylezl zpět a furt to bylo méně než sto. Srdíčko mi plesalo. Snaha nese ovoce! Necelé tři týdny a sedm kilo dole! Takový úspěch si zasloužil odměnu, říkal jsem si. A tak jsem váhal mezi pizzou a běháním, obojí znělo lákavě, takže jsem si dopřál obojí.
17.6. jsem absolvoval běh, který mě málem zabil. Pokud budete listovat zpět tak zjistíte, že jsem si k němu poznačil toto: Běhat v poledne je hloupý nápad. Chtěl jsem jít dopoledne, ale pořád jsem to před sebou tlačil, až to vyšlo na dvanáctou. Venku maximální pařák a cesta, kterou jsem si naplánoval, vedla přes kopec. Nejblbější možná kombinace.
Jeník nyní, na rozdíl od Jeníka tehdy, je zocelený Tatrami, desítkami naběhaných a nachozených kilometrů, říkal jsem si. A tak jsem se rozhodl tuto sebedestruktivní cestu zopakovat opět v pravé poledne.

Ten kopec, na který jsem měl v plánu opět běžet se jmenuje Loučka a měří 377 metrů. Běží se tam přes zahrádky, celkem se nastoupá zhruba 130 metrů, zpátky se běží přes les do Těšova a pak po asfaltu zpět. Celkem tato trasa měří 5 a půl kilometu a napoprvé jsem ji zdolal za necelých 47 minut, s vypětím všech sil. Byl jsem zvědavý, zda jsem se za těch čtrnáct dní někam posunul.

Vyrazil jsem a rychle jsem si našel dobré tempo. Lehce se mi dýchalo, nic mě nebolelo, nic mě nepíchalo. Voda v láhvi šplouchala a spolu s údery podrážek a mým dechem působila téměř hypnoticky, skoro jako souzvuk šamanských bubnů. Kousek jsem běžel i do kopce a pak jsem přešel do chůze. Vykračoval jsem svižně, popoháněl jsem nohy a líbilo se mi, že už i při chůzi do kopce dokáži vydýchávat a relaxovat. Dřív by mě vyšťavovalo jen to. Jakmile skončila nejprudší část, pustil jsem se opět do běhu.

Běžel jsem neustále mírným stoupáním. Štěrk vystřídala tráva, na chvíli jsem zvolnil a jakmile jsem byl na vrcholu, opět jsem nasadil do běhu. Pole vystřídal les, stín hodně pomohl, navíc chvíli rovina a pak dlouho klesání. Běžel jsem ve svém tempu, nehonil jsem to, soustředil se na dýchání a nepřemýšlel o tom, že bych někde chtěl zastavit. Prostě jsem to nechal osudu. A běželo se mi skvěle.

Doběhl jsem do Těšova, rána od slunce byla jako rána pěstí. Běžel jsem dál, pot ze mě tekl a já mířil k cíli. A nohy přešly do chůze až po třech kilometrech běhu :-O

Měl jsem radost. Chvíli jsem šel a pak ve dvou cyklech doběhl/došel zbytek cesty. Věděl jsem, že jsem byl rychlejší než minule, ale nevěděl jsem o kolik. Zastavil jsem ve stínu a zkontroloval údaje v aplikaci.

35 minut 38 sekund. Wau. Jedenáct minut zlepšení. Jedenáct minut na 5,5 kilometru! Za čtrnáct dní mého tréninku! Řeknu vám, běh je kouzlo. Zabývám se psaním, kresbou, malováním, hrou na kytaru... v ničem z toho nezažijete takovou progresi, jako při běhu. Nechápu to. Ale dělá mi to radost :) A víte co? Věřím že jednou to třeba proběhnu celé na jeden zátah, bez chůze, kopec nekopec.

Po každém takovém běhu pak chodím ve stínu. Vydýchávám. Nesmím se posadit, to si pamatuji už ze školy, ale nemám ani takové tendence. Chůze, dokud se dech a tep nesrovná, pak sprcha. Boží dary.

Strava
Snídal jsem buchtu s rybízem, obědval jsem dezert z kokosového mléka s medem a tapiokou (tapioka je úplně úžasná věc, škrobové kuličky ze stromu manioku, ze kterých lze udělat puding, nebo je používat jako přílohu místo rýže, jsou velmi výživné a zdravé), k obědu jsem měl půlku pizzy Habanero a tři kousky vy víte čeho, k večeři trochu kuskusu s kuřecím masem.

Příjem 1976 kcal
Výdej 3562 kcal

Podpořte tento projekt a získejte všechny užitečné informace o tělesné proměně ve formě knihy. Kupujte zde: https://www.hithit.com/cs/project/4972/zivotni-fight-bricho-vs-100-dni
Děkuji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat