úterý 19. června 2018

Den 6. - 18.6.2018 Závislost


Celý den jsem maloval. Byla to práce na jedné zdi, zhruba tři na tři metry, malba stromu a studny, chvíli u země, chvíli ze žebříku, naštěstí celou dobu ve stínu. A když nerušeně maluji, dostávám se do stavu určité meditace, alespoň mi to tak připadá. Vedu nekonečné vnitřní dialogy, které jakkoliv neřídím, jen zaznamenávám. Asi mi to ovlivňuje i rozpoložení a při náhlém vyrušení působím tupě, jako po probuzení. Nejsem schopný rychle reagovat, odpovědět... prostě takový tupounek.
A jedno takové dnešní myšlenkové vlákno se týkalo kouření.
Docházely mi totiž cigarety a zapomněl jsem si doma peněženku. Plánoval jsem tedy, že až domaluji a dopravím se domů, budu muset ještě do trafiky, která už bude mít zavřeno, a tak budu muset do Kauflandu, na což jsem se moc necítil, protože jsem byl unavený, rozlámaný, zpocený... A tak se to začalo rozvíjet tím směrem, že to kouření nese víc negativ než pozitiv a že by nebylo od věci s tím přestat a už nebudu muset nikam chodit. Ta představa mě svým způsobem lákala a plnila určitým pozitivním pocitem tak intenzivně, že jsem přerušil práci a šel si zapálit. Stav v krabičce byl 3 heety (ty cigarety na kouření/nekouření), bylo odpoledne a tělo dostalo nikotin. Rozhodl jsem se, že je dokouřím a další si nekoupím. Šmitec. Plán byl na světě.
Maloval jsem dál a dál, byl večer, heety došly, všechno šlo podle plánu, tak jsem šel domů. A cestou jsem potkal kamaráda a šli jsme na pivo. Vypít pivo bez cigarety jde. V hospodě se nekouří, že ano, takže to nebyl problém. I druhé pivo šlo vypít bez kouření, prostě pohoda. Jenže pak jsem přišel domů...
Asi tak deset minut pekelných muk stačilo a už jsem se vlekl směr Kaufland. Na svou obhajobu uvedu snad jen to, že celý den jsem měl ponurou náladu a přicházející zprávy příliš nepomohly. Cítil jsem se na dně, unavený, vyšťavený a ještě na mě čekala práce v podobě kresby návrhu. Ale na rovinu říkám, že tohle snadné nebude. V tuto chvíli ještě nevím zda to udělám, či jak to udělám, každopádně tyto dvířka nepouštím ze zřetele, zatím však s cigaretou v koutku úst.

Pohyb:
Kromě stokrát zdolaného žebříku a tanečních úkroků na třech metrech se nic extra neodehrálo.

Jídlo:
Start banánem a hrstí arašídů, oběd v podobě dvou kaiserek s tvarohem a chilli, k večeři špenát, noky, dvě volská oka a někde mezi tím ořechová tyčinka. V číslech včetně nápojů: 2055 kcal. Pohyb: kdoví?

Podpořte tento projekt a získejte všechny užitečné informace o tělesné proměně ve formě knihy. Kupujte zde: https://www.hithit.com/cs/project/4972/zivotni-fight-bricho-vs-100-dni
Děkuji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat