čtvrtek 28. června 2018

15. den – 27.6.2018 Vážení


Vážení, dnes proběhlo vážení. A dopadlo to rozpačitě...

Pokud jde o váhu, ta dle očekávání klesla. Aktuálně vážím 101,2 Kg, což je od počátku snažení rozdíl 5,4 kg, za poslední týden 2,2 kg. Problém je ale v tom co ubylo.

Snahou je shazovat tuk, což se povedlo o 0,7 kg od minulého týdne, o 4,1 kg od začátku, což je absolutní pecka. Ještě větší pecka je, že 0,3 kg tuku je z oblasti trupu, míra útrobního tuku se mi snížila na level 11 (z původních 13). Pravdou je, že když se na sebe podívám v zrcadle, vidím kde je problém. Nemám tlusté nohy, ruce, hlavu, asi ani zadek. Mám špeky v bocích, na břiše a na hrudníku. Čili v oblasti trupu. A to se daří redukovat. Paráda, paráda. Schválně jsem to šel změřit metrem a zjistil jsem, že přes pupek teď měřím 106 cm, což je úbytek 5 cm. Tudíž se daří.

Ta rozpačitá záležitost se týká toho, že za poslední týden jsem přišel o 0,7 kg svalů.

Možná že je to normální. Přeci jenom ať dělám cokoliv, dělám s menší zátěží, když se mi toho vepře daří ze sebe střepávat. Jenže cítím, že to nebude tak úplně pravda.

Tuším, že budu muset změnit jídelníček. Budu muset přidat víc bílkovin a zároveň víc zapojit svaly. Má dosavadní úvaha se vlekla tím směrem, že čím větší svalovou skupinu zapojím, tím víc kalorií se bude pálit, což je asi pravda. Jenže tímto způsobem se budou svalové skupiny zmenšovat a tím pádem pálit méně kalorií a časem bych se dostal na svou chtěnou váhu – 92 kg, možná ještě níž, ale vypadal bych pak tak, jak jsem si představoval?

A proto, abych si nemusel svalstvo foukat ve photoshopu budu muset nasát informace o posilování, ideální stravě atd., a trošku pozměnit plán. V tuto chvíli však jedu dál tak, jak bylo nastaveno. Fight s mírou útrobního tuku pokračuje.

Pohyb za uplynulý týden (20. - 26.6.)

Nachozeno 112,86 km
Uběhnuto 5,67 km
Na kole 30 km
Na bruslích 37,7 km

K aktuálnímu dni

Malba dokončena, záda rozhýbána, zombie mód ukončen. Kromě práce a chození se žádný pohyb nekonal. Byl jsem rád, když jsem se dovlekl do postele.

Strava

Ke snídani kafe a čokopiškot, ke svačině kafe a dva banány, k obědu slunečnicová semínka a okurková limonáda, k večeři klobáska a volské oko, chleba a pivo.

Přijato 1815 kcal
Vydáno 3131 kcal

Podpořte tento projekt a získejte všechny užitečné informace o tělesné proměně ve formě knihy. Kupujte zde: https://www.hithit.com/cs/project/4972/zivotni-fight-bricho-vs-100-dni
Děkuji :)

2 komentáře:

  1. Je ještě jedno možné vysvětlení úbytku svalů, a to nepřesnost přístroje, případně odlišné nastavení přístroje oproti původnímu měření. Záleží na tom, jak přesný přístroj máš. Třeba moje diagnostická váha má možnost nastavení 5 režimů aktivity (žádná až velmi vysoká). A v každém režimu ukáže na stejném člověku úplně jiné hodnoty. Takže to pak je stejně jako věštění z koule...

    OdpovědětVymazat