neděle 24. června 2018

11. den - 23.6.2018 Vodní pólo - sport pro drsňáky


Existují sporty, které může dělat každý. A mezi ně bych rozhodně nezařadil vodní pólo. Nikdy jsem ho nehrál, ale párkrát jsem ho viděl. Hráči jsou v bazénu, který má takovou hloubku, že nedosáhnou na dno, pokud chtějí mít zároveň hlavu nad vodou. Takže šlapou vodu, drží pozici, sledují hru. Což jsou věci, které lze krátkodobě zvládnout. Jenže pak přijde akce. Takový hráč, který šlape vodu, chce totiž dostat přihrávku, ze které by mohl skórovat. Takže se musí vymanit jinému hráči, který "šlape" mezi ním a míčem. Snaží se ho nějak obeplavat, vzdálit se od něj, při čemž jdou docela tělo na tělo, vzájemně se stahují pod vodu a kdovíco ještě (pod hladinou jsem to neviděl). A teď se mu to třeba podaří, na malý moment opustí svého soupeře a dostane přípravku. Natáhne se a chytí jednou rukou letící míč. Otočí se k bráně a chce skórovat, ale v tu chvíli už je u něj jeho protihráč, většinou ne jeden a všichni se mu snaží sebrat míč, zastínit pozici, zablokovat ruku, stáhnout plavky, utopit ho a spoustu dalších věcí. A on se tou změtí rukou a nohou musí procpat, vyskočit nad všechny překážky, které jsou mezi ním a bránou (neptejte se mě od čeho se v tu chvíli odrazí, když nedosáhne na dno, ale skutečně vyskočí) a mrští ten míč směrem k bráně. A to ještě tak, aby měl míč faleš, odrazil se od hladiny do brány tak, že to zmate brankáře, aby mu to nechytil. To je vodní pólo, kontaktní bojový sport v nepřirozeném prostředí, do kterého někdo vhodil míč. A vodní pólo hraje má dcera.

Hraje za přípravku a včera měli turnaj. Začínali v devět hodin. Venku byla teplota dvanáct stupňů, fučel ledový vítr a když jste šli venku v dlouhých kalhotách a bundě, cvakala vám brada. Všem kromě dětí, které přišly poměřit své pólo síly. Ty se oblékly do plavek, nasadily číslované čepičky a naskákaly do bazénu jako by se nechumelilo (a to se málem chumelilo). Hrálo se venku, přestávky hráči trávili snahou zbavit své obličeje modré barvy, pili horký čaj, zevlovali v županech a ano, někteří se cákali v bazénu se skluzavkou. Jak říkám, není to sport pro bábovky.


Turnaj dopadl dobře. Nikdo neumrzl, nikdo se neutopil. Rodiče si zajásali, děti zabojovaly. Nemělo to chybu. A já jsem byl z toho celodenního klepání kosy, běhání pro župan a pro čaj tak unavený, jako bych minimálně jeden zápas odehrál taky.

Do toho jsem si dal pár "příležitostných" procházek (viz. předchozí kapitola) a ejhle, na konci dne jsem zjistil, že i bez sportovní aktivity se mi podařilo nachodit patnáct kilometrů.

Strava

Snídal jsem kus sýru a půl párku (který zbyl dceři z párku v rohlíku), svačil trochu Bake Rolls, obědval dva banány, večer půlku Habanero pizzy (což je královna mezi pizzami) a zapil to pivem.

Příjem: 2107 kcal
Výdej: 3330 kcal

Podpořte tento projekt a získejte všechny užitečné informace o tělesné proměně ve formě knihy. Kupujte zde: https://www.hithit.com/cs/project/4972/zivotni-fight-bricho-vs-100-dni
Děkuji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat