čtvrtek 21. června 2018

8. den – 20.6.2018 První výsledky


Wau! Ve sportovním režimu jsem týden, je tedy čas číselně zrekapitulovat uplynulých sedm dní.

Nachodil jsem něco málo nad sto kilometrů, je v tom i ten běh, kterého bylo celkem 18 a půl kilometru. Celý týden jsem si zvládal hlídat stravu a pohyb tak, aby příjmy nepřekročily výdaj. A tak jsem byl zvědavý, jak se to projeví na váze.

Vážím se na váze jménem InBody 170, která umí změřit i váhu tuků, svalové hmoty, vody. Mám údaje z 13.6. a teď i z 20.6., takže je mohu porovnat.

Vážím nyní 103,4 kg, což je úbytek o 3,2 kg. Super na tom je hlavně to, že hmotnost tuku se mi snížila o 3,4 kg a lehounce mi narostla svalová hmota. Myslím, že po sedmi dnech je to úžasný výsledek. Skvělé je také to, že se mi snížila míra útrobního tělesného tuku, což je tuk v břiše, kterému se dolů moc nechce. Z levelu 13 jsem to za týden dostal na level 12. Cílem je dostat to pod deset. Věřím, že se to podaří.

Dopoledne jsem měl literární besedu s dětmi, potom nějaké vyřizování. Večer jsem oprášil brusle a vyhrabal helmu. Vyrazil jsem po cyklostezce kolem řeky Moravy z Kroměříže do Kvasic a chvíli tam jezdil. Nestál jsem na bruslích dobré dva roky, ale šlo to skvěle. Myslím si, že to bylo efektivnější než běhání, protože jsem nebyl tak zafuněný a déle jsem vydržel v dobrém tempu. Jezdil jsem necelou hodinu a půl a najezdil něco lehce nad dvacet kilometrů.

Strava
Den jsem začal banánem a kávou, obědval tvaroh s kaiserkami, večeřel jahodovou buchu a vypil pět piv. Byl důvod :)

Příjem: 1912 kcal
Výdej: 4305 kcal

Podpořte tento projekt a získejte všechny užitečné informace o tělesné proměně ve formě knihy. Kupujte zde: https://www.hithit.com/cs/project/4972/zivotni-fight-bricho-vs-100-dni
Děkuji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat