pondělí 18. června 2018

Den 5. - 17.6.2018 Cigarety

Běhat v poledne je hloupý nápad. Chtěl jsem jít dopoledne, ale pořád jsem to před sebou tlačil, až to vyšlo na dvanáctou. Venku maximální pařák a cesta, kterou jsem si naplánoval, vedla přes kopec. Nejblbější možná kombinace.

Vzal jsem si s sebou vodu, utáhl boty, pořádně protáhl nohy (jsem zvědavý, zda mě zítra budou bolet) a vyrazil jsem. Když jsem byl běhat ve středu, běhalo se mi docela lehce, při samotném běhu mě nic extra nebolelo, netrápilo. Možná to nakonec bylo i fajn. Což se o dnešku moc říct nedá.

Plíce, průdušky, nebo něco v tom smyslu, mě začaly pálit, dusit, špatně se mi dýchalo, nemohl jsem pořádně popadnout dech. Tuším že problém bude v cigaretách. Už nějaký čas místo klasických cigaret užívám IQOS, což je taky tabáková záležitost, ale bez kouření. Před pár dny mi došly Heety (bez kterých kouřit nekouřit nejde) a já jsem si koupil obyčejné a kouřil jsem ty. Nevzpomínám si na takový problém s dechem při středečním běhu, i když pravdou je i to, že ve středu byla rozhodně nižší teplota a v cestě žádný kopec. Vsadil bych si na ty cigarety.

Běh do kopce jsem po chvíli vzdal. Nešlo to jinak. Táhl jsem se nahoru a pokoušel se popadnout dech Nakonec jsem kopec zdolal, ale ani běh dolů nebyla žádná hitparáda. Vrátil jsem se domů umořený, upečený, dušený. Je jasné, že o tématu kouření budu muset ještě něco napřemýšlet.

Co se týče výsledku, nebyl zase tak špatný, jak jsem se obával. Tempo bylo o drobek pomalejší, než ve středu, ale ve středu byla rovina. Uběhl jsem 5 a půl kilometru různým terénem (pole, les, asfalt, štěrk), zdolal necelých 200 výškových metrů a trvalo to 46 minut. Jen příště bych rád ten prožitek příjemnější, prosím :)

Strava:

Dnes ke snídani byla změna. Dal jsem si krajíc chleba s kouskem gorgonzoly a kupodivu jsem se kaloricky nedostal ani na polovinu své obvyklé snídaně. Uvědomil jsem si, jak je to musli kalorické, i když někde jsem četl, že ovesné vločky jsou ke snídani vhodné, protože uvolňují energii postupně a zásobují člověka po celé dopoledne. Asi na tom něco bude.
Dvakrát jsem se krmil salátem z vařené řepy, cibule a chilli (o řepě a jiných extra potravinách povedeme ještě řeč), jednou jsem k tomu měl kousek tvarohu s vařeným vejcem, jednou kousek pečené slaniny. K večeři jsem si ukuchtil špenát s bramborovými noky a volským okem. A pivo, pivo, pivo. Je to taková moje speciální pivní dieta, zřejmě.

V číslech:
Příjem: 1620 kcal
Výdej: 3465 kcal

Podpořte tento projekt a získejte všechny užitečné informace o tělesné proměně ve formě knihy. Kupujte zde: https://www.hithit.com/cs/project/4972/zivotni-fight-bricho-vs-100-dni
Děkuji :)

2 komentáře:

  1. Nepočítáš si ty kalorie nějak blbě? Jen ty 3 piva máš nějakých 600-700 kcal. Takže buď skoro nejíš, nebo je někde chyba. Jo a zapomněls na 17. 6. :-) Anebo dny, kdy sem nepíšeš, nepočítáš? ;-)

    A děkuju. Budu tě sledovat a snad taky zas po čase půjdu do sebe. Potřebuju to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jirko, díky za upozornění, mám tam hokej v datech, počítám a píšu každý den, zítra to opravím.
      Kalorie počítám dobře (doufám). Píšu to do aplikace Kalorické tabulky, všechno co jím. A jím všechno nač mám chuť, ale jsou to malé porce. Třeba toho špenátu s nokama jsem si nabral 300 gr plus ta vejce, ale salátu 150 gr a ty věci k tomu fakt jen sousta. Takže to pak v součtu je tak jak je. A to pivo dělá třetinu toho příjmu, to je fakt.
      Díky že to čteš. Pokud tě to bude inspirovat, budu moc rád. A pokud budeš mít chuť, napiš mi své úspěchy, metody, vychytávky. Budu rád. Díky. Honza

      Vymazat