středa 27. června 2018

14. den - 26.6.2018 Štěně (mimotématová?)


Mám známého a ten si vždycky na jaře pořídí štěně. Nějakou větší rasu, vořecha, co jde dostat zadarmo. Zavře ho do takové kůlničky, co má na zahradě. V ní má to štěně misku a matraci, občas se může proběhnout po zahradě.

Ten známý maká v jedné fabrice, kde mají podnikovou kuchyni. Nosí si do práce takový kyblík s deklem, do kterého mu kuchařky seškrábnou zbytky. Dřív tam dělala jeho teta, s ní si to domluvil. Teta už je po smrti, ale kyblík putuje do fabriky den co den dál. Za čokoládu, říkal. Těmi zbytky krmí psa, co žije v kůlně.

Je to vydatná strava a štěně stihne vyrůst do úctyhodných velikostí.

Každý podzim vytáhne ten můj známý z garáže takovou trojnožku z lešenářských trubek. Pod ní postaví plastovou vanu, ve které se kdysi čvachtaly jeho děti a nad tu vanu pověsí psa hlavou dolů. Pak ho vezme po hlavě kovovou tyčí, kterou má jen na tyto účely, mnohdy ho musí mlasknout víckrát, než zvíře zhasne.

A pak ho stáhne, vyvrhne, všechno užitečné zpracuje, naplní si mrazák masem a prejtem, kůži pak v zimě prodá pojízdnému karaoke, které to vykupuje.

Pokud vás tento článek rozčílil, mohu vás uklidnit, že to všechno byla fabulace. Žádného takového známého nemám a kdybych měl, ruku bych mu nepodal. Pravdou ale je, že mám známého, který toto dělá rok co rok s prasetem, slepicí, králíkem...

Tato drobná „literární“ odbočka vám měla ukázat, jakým směrem se mi rozletěly myšlenky, zatímco jsem maloval betonový květináč v zahradě mateřské školy. Může za to nedostatek spánku, ale i pozornost, kterou v poslední době věnuji stravě. Přemýšlím o všem, co si strkám do pusy, ať už s hlediska výživných hodnot, živin a chuti, ale i z hlediska původu dané potraviny. Jím maso, prozatím s klidem a patrně v tom budu pokračovat, ale někde v pozadí se začíná tvořit idea, že možná existuji i jiné způsoby stravování, které jsou přinejmenším milosrdnější.

Strava

Snídal jsem krajíc chleba s paštikou a zelný salát k tomu, svačil jsem jablečný muffin, obědval dva banány, večeřel rizoto a protože jsem nenažraný, dal jsem si ještě jeden párek a kousek ledových kaštanů. A k tomu pivo.

Příjem 1782 kcal
Výdej 3263 kcal (maloval jsem, nad to jsem nachodil zhruba 14 km, večer jsem byl mrtvola, tak žádný extra pohyb navíc)

Podpořte tento projekt a získejte všechny užitečné informace o tělesné proměně ve formě knihy. Kupujte zde: https://www.hithit.com/cs/project/4972/zivotni-fight-bricho-vs-100-dni
Děkuji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat