úterý 26. června 2018

13. den - 25.6.2018 Zombie mód


Jak jsem tady onehdy psal, že vstávat ve 4.15 je lepší, než vstávat v 7, tak to byla mladická nerozvážnost. Tento týden pondělí až středa mě čeká budíček v hodině mezi psem a vlkem, na což absolutně nemám nastavený organismus. A už to nese ovoce.

Když mě budík vytrhl ze sna, zůstal jsem spát a při tom jsem vstal z postele. Venku už řvali ptáci, mají tam na drátě kosa – kazatele, který udává hlasitost, rytmus a tempo. A protože nešel spát po půlnoci, je plný energie. Aspoň něco. Já do sebe nalívám horké kafe, kouřím blbě umotanou cigaretu a pokyvuji hlavou do rytmu.

Takhle brzy mám problém s vyprazdňováním. Potřeba se dostaví až po pochodu na nádraží, v okamžiku kdy se usadím do vlaku, který pro ranní jízdy snad vypůjčilo železniční muzeum. Kadit do díry na pražce se mi skutečně nechce, počítám s tím, že než se dostanu k čemukoliv se splachovadlem, čistotou, soukromím, bude z potřeby už jen pouhý upomínkový tlak, se kterým budu muset vystačit až do večera. Co naplat.

Zvládl jsem do sebe nalámat i snídani a v dopředu naplánovaný čas vyrazit. Kráčím cestou necestou na vlakové nádraží v Újezdci u Luhačovic, které mám sice o kousek dál, než nádraží v Brodě, ale na druhou stranu je to o kousek dál, než nádraží v Brodě a každá spálená kalorie se počítá. Cestou, asi po deseti minutách chůze, mi dojde, že jsem venku a kam mířím. Zběžně kontroluji, zda jsem se oblékl a do čeho. Vše vypadá v pořádku. Procházím okolo kříže, před kterým už v pět ráno hoří svíčka a plamínek i svíčka vypadají čerstvě. Dumám kdo ji asi zapálil a má spící mysl přináší neuvěřitelná, snová vysvětlení.

Vlak stíhám, usedám na sedadlo, které vozilo několik pětiletek úderníky do továren a přemýšlím, zda jsem si koupil lístek i ve skutečnosti, nebo jen ve snu. A pak už jedem, dokonce správným směrem, svádím zápas se svým střevem, zipem na batohu a s revizorem, který právě vylezl ze své rakve. Cesta uteče jako voda.

Maluji ve školce v Horním Lidči, což je obec proslulá čerty, mám to tam rád. Maluji obří betonový květináč, bylinkovou zahrádku, kterou mám do výšky kolen, takže hodně klečím, sedím, ležím, nebo se skláním a natahuji, abych dosáhl tak kam je potřeba. Vyhovuje mi to tak nejvíc, zádům nikoliv. Jasně mi to řekli, když jsem se zhruba po hodině statického postoje v předklonu, kdy jsem odstraňoval mech, lišejník a škvoří kolonii, pokusil narovnat. Nešlo to, záda se zablokovala v kříži. Nešel jsem ani já, nohy to hrály se zády, a tak jsem tam stál a přemýšlel, zda jsem v této pozici schopen absolvovat cestu zpět.

Vyprostil jsem se stovkou mikropohybů, které mi rozvázaly nohy a postupně narovnaly i záda, která mě pak po zbytek dne bolela. Promýšlel jsem pak aspoň každý pohyb před tím, než jsem ho udělal.

Když se poledne přelilo v odpoledne a stíny se natáhly, padl na mě podobně otupělý mód jako ráno. Myšlenky byly jakoby hnány větrem tak rychle a daleko, že se mi ztrácely z obzoru. Dokončil jsem co jsem potřeboval a narovnaný jako podle pravítka odešel na nádraží.

Nedaří se mi ve vlaku spát. Asi je v tom strach, že bych se probudil někde jinde, než potřebuji. Když jsem krátce dojížděl do Brna na vysokoškolské studium, usnul jsem jednou ve vlaku, který v Brně otočili a poslali zpět odkud přijel. I se mnou. Tak jsem se vzbudil tam kde jsem usnul s pocitem, že mě někdo o něco připravil, snad v tu chvíli skutečný svět přestal dávat smysl, jsem jako KLDR, kterým Japonci ukradli čas.

Doma mi má nejhodnější přítelkyně namasírovala bolavá záda, dala mi na ně baňky, takže to bylo i trochu vánoční. Šli jsme se projít se psem a při kontrole aplikace jsem zjistil, že jsem v takovýto typicky pracovní den zvládl nachodit 15 kilometrů, tudíž jsem si o dalším pohybu mohl nechat zdát… v té chvíli, co mě čeká před křikem budíku.

Strava

Snídal jsem vánočku s Jurij Margarínem, svačil banán, obědval slunečnicová semena s chilli, svačil kefírer a třešně (a neposral jsem se), večeřel špagety s rybičkami a pivem.

Příjem 1951 kcal
Výdej 3360 kcal

Podpořte tento projekt a získejte všechny užitečné informace o tělesné proměně ve formě knihy. Kupujte zde: https://www.hithit.com/cs/project/4972/zivotni-fight-bricho-vs-100-dni
Děkuji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat