neděle 17. června 2018

Den 4. - 16.6.2018 – ZOO


ZOO Lešná patří k nejpěknějším ZOO, ve kterých jsem byl, tak jsem se docela těšil. Chodit po od výběhu k výběhu je tělocvik sám o sobě, než ji projdete celou, máte 500 kcal dole a pokud taky vyrazíte v sobotu, tak tam do sebe ani žádné kalorie nenasoukáte, protože k bufetům jsou fronty ještě delší, než ke vstupu.

Měli jsme sraz a brány v deset hodin, vyrazil jsem tedy z předstihem a ze zlínského nádraží to vzal po svých. Skrz Zlín, až k ZOO totiž vede cyklostezka, takže se jde skutečně rychle a pohodlně. Mám tu stezku rád, jelikož jsem se na ní učil jezdil na inline bruslích. Většinou jsem jezdíval od Lázní ke střelnici a zpátky a tak pořád dokola. Postupně i se sjezdem těch kopečků, které tam jsou. Ke sjezdům jsem totiž od jednoho nepěkného zážitku choval velký respekt. A ten zážitek se také váže k této cestě. Byla to jedna z mých prvních jízd, kdy jsem na rovině už obstojně zvládal udržet balanc, jakžtakž zatočit a trochu i zabrzdit. Cítil jsem se tehdy připraven na cokoliv, tak jsem odstavil auto na parkovišti u ZOO, rozbruslil se a statečně se pustil po cyklostezce, z kopce dolů, směrem k Lázním.
Na brusle je to docela prudké, dnes bych si to nedovolil sjíždět. Jsou tam ostré zatáčky. První jsem vybral, pak jsem ale hodně zrychlil a v další jsem vyletěl ven, do pole. Rostla tam tehdy kukuřice, pamatuji si každý klas, který jsem svým tělem pokosil. Kosil jsem hlavou, rameny a propracoval jsem se dobrých osm metrů do pole. A celých těch osm metrů jsem jel po břiše. Pak jsem zastavil, ale ležel jsem dál. Zmatený, překvapený. Zkusil jsem se zvednout, ale bolel mě celý člověk. Z odřeného břicha mi tekla krev, všude samý škrábanec a modřina. Vyzul jsem brusle a dobelhal se zpátky k autu. Nebylo to daleko. Stavil jsem se u doktora pro tetanovku, ale na brusle jsem nezanevřel. Jen jsem si slíbil, že než něco sjedu, použiji nejdřív hlavu.

Takto krásně jsem si včera nostalgicky zavzpomínal na svou sportovní historii :) Cesta uběhla rychle a těch necelých osm kilometrů jsem zvládl za necelou hodinu a půl. V zahradě bylo asi milion lidí a protože bylo horko, nikomu se nic nechtělo. Všechna zvířata se schovala ve stínu, ale i tak to bylo fajn.

Strava
Kaloricky bohatá snídaně s musli a podmáslím nemohla chybět. V horku jsem vypil dvě piva a snědl půlku ovesné tyčinky. Večer jsem měl salát z vařené řepy a cibule, k tomu grilované maso a dalších pár kousků.

V číslech:
Příjem: 2150 kcal
Výdej: 3810 kcal

Těším se, až se po týdnu změřím a zvážím. Jsem zvědavý na výsledek :)

Podpořte tento projekt a získejte všechny užitečné informace o tělesné proměně ve formě knihy. Kupujte zde: https://www.hithit.com/cs/project/4972/zivotni-fight-bricho-vs-100-dni
Děkuji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat