pondělí 25. června 2018

12. den - 24.6.2018 Vyjížďka


Nedělní dopoledne stane se pro mnohé chvílí nudy. Nám to naštěstí nehrozí, protože jsme měli jasný plán. A to pěší výlet do osady jménem Maršov – šestnácti kilometrový okruh po okolí přes les, na kterém jsme plánovali lehce keškařit. Jenže dopoledne pršelo...

Sice ne nějak extra, ale stačilo to, abychom výlet odsunuli na odpoledne a následně přeměnili na úplně jiný program. Vytáhli jsme ze sklepa kola a vydali se do Suché Lozi.

Suchá Loz je vesnice za Nivnicí, vede do ní cyklostezka a teče v ní minerálka úplně jako v Luhačovicích. Prameny jsou tam dva, jeden teče rychle, druhý pomalu. Lepší je ten pomalý, jak jinak...

Jeli jsme z Brodu a jeli jsme lehce. Cesta až k minerálce měří patnáct kilometrů a zabrala nám necelou hodinu, včetně odlovu zaběhnutého psa. Cesta zpět nám trvala déle, neboť jsme v Nivnici objevili Bar 66, kde mají výborné pivo a úchvatné posezení. A kocoura jménem Tigris.

Jízdu na kole mám moc rád. Když jedu tempem, kterým jsme jeli tento výlet, mám pocit, že bych mohl jet věčně, aniž by mě to unavilo (pokud se člověku do cesty nepostaví kopec, to dá rozum). Kolo je velmi příjemný dopravní prostředek, docela rychlý a co se pálení tuků týče, i docela efektivní, takže doufám, že se na něj opět brzy posadím.

Strava:
Snídal jsem chleba s paštikou, obědval jsem špagety s rybičkami, svačil kokosovojakousi raw tyčinku, večeřel zelný salát s kouskem šunky a pak jsem ještě neodolal plátku vánočky. Pil jsem minerálku, bohémku a pivo. Co si můžu od života ještě více přát.

Příjem 2129 kcal
Výdej 3573 kcal

Podpořte tento projekt a získejte všechny užitečné informace o tělesné proměně ve formě knihy. Kupujte zde: https://www.hithit.com/cs/project/4972/zivotni-fight-bricho-vs-100-dni
Děkuji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat