pátek 22. června 2018

9. den - 21.6.2018 Brusle jako dopravní prostředek

Měl jsem schůzku v Holešově, domluvenou na půl devátou, navíc byla k tomuto projektu. Týkala se koloběhu, byla s trenérem a dopadla výborně, jak tady brzy uvidíte. Z Kroměříže do Holešova je to zhruba 15 kilometrů, tak jsem si říkal, že by byla ostuda jet čímkoliv s motorem.

Na kole by to byla hračka, ale kolo jsem po ruce neměl, mohl jsem to běžet, ale to bych se odpískal hned z kraje dne a chůzí by to bylo na dlouho. Vzpomněl jsem si na včerejší bruslení. Šlo mi to rychle a patrně i dobře. Navíc na trase jsem měl asi polovinu v cyklostezkách, co víc jsem potřeboval ke štěstí?

Nasadil jsem tedy helmu, vzal brusle do ruky a prošel celou Kroměříž až ke stezce. Nezvládám je totiž tak dobře, abych na nich mohl jezdit v provozu. A pak už to šlo rychle. Z Kroměříže v Hulíně jsem byl hned. Pak šly brusle zase dolů a následoval pochod do Pravčic, odkud jsem se opět vezl, tentokrát až do cíle. Celá ta cesta trvala asi hodinu a třičtvrtě, což je dvakrát tak dlouho, co by trvala na kole, ale o hodinu a něco kratší, než by trvala pěšky. Fajn kompromis. A navíc celá ta cesta tam byla ještě z kraje dne, než se slunce probralo k životu, takže se to dalo přežít. Což se nedá tvrdit o cestě zpátky.

Z Holešova do Kroměříže jsem vyrazil zhruba kolem desáté. Bylo mi horko, teklo ze mě a začaly se ozývat unavené svaly, které člověk zapojí jen na bruslích a které už toho měly po včerejšku dost. Byl jsem rád, když jsem se v Pravčicích na chvíli posadil a snědl svačinu.

Když jsem se táhl za Hulín, slunce mě peklo zaživa. Bylo nad třicet stupňů a nikde nebyl stín. Propil jsem se láhví až ke dnu a srdce mi plesalo, když jsem si zase mohlo obout brusle a vyrazit do Kroměříže.

Když jsem se dostal domů, postavil jsem se do sprchy a nechal pracovat vlažnou vodu. Byla to oáza po cestě pouští. Měl jsem v nohách sedmnáct kilometrů na bruslích a třináct nachozených. A ještě nebylo ani poledne.

Strava:
Snídal jsem tvaroh s volským okem, svačil sojovou tyčinku, obědval špenát s bramborovými noky a vejci, svačil banán, večeřel uzenou makrelu s chlebem. Do toho káva, pivo a asi hektolitr vody.

Příjem 1930 kcal
Výdej 5100 kcal

Podpořte tento projekt a získejte všechny užitečné informace o tělesné proměně ve formě knihy. Kupujte zde: https://www.hithit.com/cs/project/4972/zivotni-fight-bricho-vs-100-dni
Děkuji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat