pátek 29. června 2018

16. den – 28.6.2018 Během


Těžce se píše zážitek z předchozího dne, když má člověk hlavu plnou aktuálních, silnějších. Píši totiž s denním zpožděním, abych měl aktuální data z celého dne a právě teď sedím v apartmá v Tatrách, kam jsme dnes docestovali, ale o dnešních prožitcích až zítra…

16. den se nesl v duchu balení, příprav, povinností. Přesto jsem si našel chvilku na drobné rozhýbání. Původně jsem měl v plánu jít v Kroměříži na brusle, ale pršelo, pak foukal vítr a pak už nebyl čas. Tak jsem plán změnil a vyrazil jsem s cyklosupportem z Uherského Brodu nad Újezdec u Luhačovic. Běžel jsem podruhé stejnou trasu, opět jsem vydržel víc než dva kilometry na jeden zátah. Kopec jsem šel a zpátky jak indián. Byl jsem zvědavý na porovnání a když jsem to zkontroloval, zjistil jsem, že jsem byl o minutu pomalejší, než posledně. Týden jsem totiž neběhal, to bude ono, ale tempo a výdrž se neztratila, což je dobrá zpráva, tempo jsem měl na 6 minutách, 47 vteřinách na kilometr. A běželo se skvěle. Každopádně se chci běhu věnovat intenzivněji, hlavně co se četnosti týče.

Strava

Snídal jsem kousek mozzarelly a kafe, obědval salát z řepy, vařených vajec, mozzarelly a klobásky, svačil kousek ledového kaštanu a protože večer byla párty, nacpal jsem do sebe kousek kuřecího masa, listového salátu, koláče s drobenkou, prostituta a čedaru (ale fakt jen kousky), zapil to lambruscem a pivem.

Přijato 1735 kcal
Spáleno 3673 kcal

Podpořte tento projekt a získejte všechny užitečné informace o tělesné proměně ve formě knihy. Kupujte zde: https://www.hithit.com/cs/project/4972/zivotni-fight-bricho-vs-100-dni
Děkuji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat