středa 20. června 2018

7. den – 19.6.2018 Zlepšení


Radost jako prase. A víte z čeho? Z běhání.

Dnes jsem maloval jen dopoledne, odpoledne jsem měl nějaké poletování, vyřizování a tak jsem si nějaký pohyb přidal.

Šel jsem běhat (tím mým stylem, kdy chvíli běžím, chvíli jdu). Valil jsem zhruba stejnou trasu jako minulý týden ve středu. Po minulých zkušenostech jsem běžel v podvečer, takže se běželo dobře. Řekl jsem si, že první etapu běhu nechám kam až to půjde. Prostě jsem utíkal, utíkal a než mě to donutilo přejít do chůze, měl jsem za sebou víc než kilometr! Moc mě to potěšilo. Ten kilometr jsem zvládl za 5:45, což není žádná sláva, já vím... ale i tak :)

I zbytek trasy byl dobrý, i když ne tak "rychlý". Celkem jsem zdolal něco lehce nad šest kilometrů, zabralo to necelou třičtvrtěhodinu a průměrné tempo jsem měl na 7 minutách za kilometr.

Když běžím, vyberu si bod, ke kterému chci doběhnout. Je to třeba keř, lavička... cokoliv. A občas se mi stane, že to nedám. Že se dostanu do fáze, kdy už jsem na vážkách a něco samo rozhodne, ať zvolním. Nic si z toho nedělám, jen mi to přijde zajímavé. A občas se mi stane, že ten bod přeběhnu a pokračuji v běhu ještě kousek. Vyberu si další metu, klidně někde blízko a zkouším to až k ní. Je to docela zábavné.

Odnáším si z toho kromě dobrého pocitu i nataženou šlachu vzadu na stehnu, což mi napovídá, že se budu muset kouknout, jak se pořádně protáhnout, než příště vyběhnu.

Jsem hodně zvědavý na zítřek. Mám v plánu se zvážit a změřit. Jsem zvědavý, zda můj "selskorozumný" program přinese nějaké ovoce :)

Strava
Dnes se mi vůbec nechtělo snídat, ale dostal jsem do sebe alespoň hrstku musli a banán. Po práci jsem si dal pivo a chvíli na to dvě housky s tvarohem. K večeři stále špenát a vejce. Navařil jsem toho snad pro regiment. Zbylo mi ještě na zítra :D No a pivo nechybí...

V číslech:
Strava 1760 kcal
Výdej 3600 kcal

Podpořte tento projekt a získejte všechny užitečné informace o tělesné proměně ve formě knihy. Kupujte zde: https://www.hithit.com/cs/project/4972/zivotni-fight-bricho-vs-100-dni
Děkuji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat