pondělí 6. srpna 2018

54. den – 6.8.2018 Cíl


Všech osm pravidelných čtenářů muselo postřehnout, že v poslední době sem píši sporadicky. Je to tím, že jsem přešel do nového režimu, kdy tomu všemu přestávám dávat takovou pozornost a nechávám to, ať to jede samo. Nepíši si jídlo, které jsem snědl, tudíž nemám ponětí o tom, kolik to bylo kalorií, což ale neznamená, že bych se urval ze řetězu. Jím když mám hlad a vybírám si jídlo, na které mám chuť.

Od středy do pátku jsem maloval, tudíž jsem pak nenašel dostatek energie a motivace, abych šel ještě sportovat. Běhat jsem byl v sobotu, v největším parnu jsem běžel za Kroměříž a zpět, uběhl přes šest kilometrů, z toho pět na jeden zátah. Bylo to famózní. Chladil jsem se potom studenou sprchou a to bylo ještě famóznější.

Dnes, tj. v pondělí ráno jsem si dal další běh. Okruh z minulého (předminulého) týdne, 12 km přes les a kopec. Zvládl jsem opět přes pět kilometrů na jeden zátah, oproti sobotnímu běhu lepší teplota, horší terén. V cestě je kopeček, který zdolávám více méně od počátku svého snažení. A vždy jsem ho šel. Minule jsem ho vyběhl čtvrtinu a dnes jsem měl v plánu vyběhnout ho alespoň do poloviny. A ejhle, vyběhl jsem ho celý :) To mě hodně potěšilo. I zbytek trasy se běžel skvěle, nejhorší stoupání přes les (necelé 2km) jsem šel, jinak téměř pořád běžel.

Abych si toho pořádně vážil, vlezl jsem po dlouhé době na chytrou váhu. A čekala mě další skvělá zpráva. Na začátku jsem si jako cílovou váhu stanovil 92 kg, což znamenalo shodit zhruba 15 kg. A tadá, váha píše 92 kg :) Aktuálně mám na sobě 13,2 procenta tuku, což je dobré. Svalů mám 41,5 procenta, což je rovněž fajn. Útrobní tuk mám na levelu 7, takže vše je přesně tak, jak jsem chtěl :)

Ještě nekončím. Budu na sobě pracovat dál. Už asi ne na váze, spíše se teď zaměřím na vytrvalost a snad i na posilování. Takže občas sem hodím report. Díky za přečtení :) Přeji hodně zdaru.

2 komentáře:

  1. Stále čekám na ten slíbený občasný report ;-) U mě velký špatný... Tak potřebuju motivaci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jirko, promiň :D nakoukl jsem sem, protože je to zhruba rok, co jsem začal běhat a koukám tady do těch článků a všiml jsem si tvého prosincového komentu. Asi sem už nic psát nebudu, ale pokud chceš poklábosit o běhání, můžeš mi napsat na jan.svitak@gmail.com. Pár nových poznatků jsem posbíral :) Sportu zdar

      Vymazat